In de vierde aflevering is Evi Hanssen te zien. Ze heeft een dag meegelopen voor de Stichting De Tussenvoorziening. Ze gaat ervoor zorgen dat de locatie tiptop in orde is én gaat koken voor 45 mannen. Wil je zien hoe ze dit doet? Kijk de volledige uitzending hier terug.
Contact & Service Center bij Bergman Clinics
In deze aflevering krijgen we een kijkje Bergman Clinics bij het Contact & Service Center. Hoe ziet deze baan eruit? Jij ziet, na het halen van een kop koffie, al een telefonische wachtrij. Daarom zet je meteen jouw headset op om onze cliënten te woord te staan. Je duikt in de wereld van 1 van de divisies van Bergman Clinics en zorgt dat je alles weet over correcties en (medisch noodzakelijke) behandelingen. Met die kennis sta je cliënten telefonisch te woord en plan je behandelafspraken voor de klinieken waar jij als klantenservice medewerker verantwoordelijk voor bent, zo hebben we klinieken voor Bewegen, Ogen, Huid & Vaten, Vrouw, Maag & Darm, Hart en Uiterlijk (Bey). Iedere vraag is weer anders en dat zorgt dat jij je nooit verveelt.
Kan jij goed praten en wil jij mensen helpen via de telefoon, misschien is dan Contact & Service Center wel iets voor jou? Kijk hier voor de vacatures.
Het Gastenhuis
Het Gastenhuis is een kleinschalige zorgformule voor mensen met dementie. Met Het Gastenhuis laten we zien dat iemands ‘laatste verhuizing’ ook een heel gewone kan zijn. Naar een plek die simpelweg beter past bij een nieuwe levensfase. Zo hopen we onnodig lang thuiswonen, met eenzaamheid en overbelaste mantelzorgers tot gevolg, te kunnen voorkomen.